Zajedno sa timom za marketing i komunikacije SBB-a smo dali vrlo originalan odgovor na izuzetno teško pitanje za sve marketing timove tokom novogodišnjeg perioda: „Šta smisleno pokloniti ljudima koji sve uglavnom ionako dobijaju besplatno?“ Kakva će to brend aktivacija, u današnje vreme, izazvati pozitivan brend osećaj i reakciju umesto da završi u kanti?
Preponosni smo na ovu saradnju i na njene efekte! Nakon što smo se složili oko toga da je za influensere najbolji poklon – iskustvo, sve je postalo kudikamo lakše. Uz pomoć članova našeg tima koji su decenijama pekli zanat u marketinškoj struci, sa SBB timom smo sproveli seriju sastanaka i brejnstorminga na kojima smo razmotrili sve moguće opcije. Okrenuli smo „ćurak naopako“ i, umesto da influesere zovemo da dođu na aktivaciju – poslali smo im našu brend aktivaciju na kućnu adresu!
Rezultat je DIY napravi svoj biljni terarijum paket koji smo odlučili da kreiramo i pošaljemo na adrese velikih lokalnih influensera koji su ranije sarađivali sa SBB! Danonoćno smo radili na razvoju proizvoda, koji je zahtevao da se, pored poštovanja parametara samog brenda SBB, ispoštuju i visoki kriterijumi kvaliteta izrade i promišljenosti samog iskustva. Od logistike prijema, preko momenta otvaranja paketa, instrukcija, pakovanja… Jedan zaista sjajan izazov za zajednički tim.
Većina ih je odavno oguglala na tipične PR aktivnosti – ali ovako nešto nisu mogli da očekuju. Suštinskim razumevanjem ove ciljne grupe, pružili smo im dvostruku dobit: istinski zabavno iskustvo koje su mogli da podele sa bližnjima, a ujedno i sjajan materijal za njihove društvene mreže tokom prazničnog perioda. Sve to uz jasne konotacije održivosti i ekologije, koje su za SBB brend izuzetno važne. Nisu odoleli!
SBB tim je dobio značajnu organsku vidljivost na Instagramu sa aktivnošću koja nije imala nikakav medijski budžet. Terrador tim je sve vreme bio pri ruci da asistira influenserima i u realnom vremenu isprati njihove reakcije.
Duboko smo zahvalni na poverenju koje nam je ukazano – i presrećni što smo ga opravdali!
Uradili smo odličan posao sa Terradorom uprkos nategnutim rokovima i oduševili sve primaoce naših vrlo originalnih novogodišnjih poklona. Blisko su sarađivali sa nama tokom celog procesa i zaista dobro razumeli našu potrebu i projektni zadatak. Ekipa je iskusna, vodlili su računa o našem brendu i sa pažnjom promislili čitavo iskustvo samog poklona. Izuzetno smo zadovoljni rezultatima aktivnosti, koja je jako lepo odjeknula u prenatrpanom novogodišnjem periodu!
– Minja J.J. SBB






